piątek, 23 sierpnia 2013

Piosenka Tygodnia: Digital Mystikz - Anti War Dub


Dlaczego:  No w końcu się dorwałem do Cyfrowych Mistyków, w tym tygodniu Mala i Coki dominują w moich głośnikach, z tej okazji Piosenką Tygodnia jest numer z którym zacząłem przygodę z tymi sympatycznymi kolesiami z South London, stolicy dubstepu. Dubstep jest naturalną miejską adaptacją jamajskiej muzyki zwanej dubem, a Mistycy jak dla mnie są najbardziej DUBowi z całego dubstepu, jakkolwiek to nie brzmi, a jeśli sądzisz inaczej to pokaż mi bliższy korzeniom kolektyw, będę wdzięczny. No i panie prezydencie, premierze, ten sampel saksofonu ściska moje muzyczne czucie niemiłosiernie, i z całą pewnością tak każdy element tego utworu jest absolutnym kosmosem od wokalu Spen G po perkusje. DMZ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz